Întrebări frecvente
Nu există nicio limitare cu privire la intervalul de timp prealabil rezervării, puteți rezerva și în ziua sosirii, dacă avem disponibil. În general, recomandăm ca, pentru vacanțe sau weekend-uri prelungite, să rezervi din timp, deoarece aceste perioade sunt în general foarte solicitate de oaspeții noștri.
În momentul rezervării se percepe avansul în valoare de 30% din suma totală a sejurului. Pentru restul de plată ai posibilitatea de a plăti la sosire prin cash, card sau transfer bancar. La cerere se poate efectua plata și online.
(La rezervări în prealabil cu mai mult de 21 de zile, la 21 de zile de la sejur primești automat un email cu posibilitatea de plată online pentru restul de plată)
Da, acceptăm plata cu cardul de vacanță.
Dacă doriți o rezervare cu cardul de vacanță ea se face exclusiv telefonic. Verificați pe site disponibilitatea perioadei dorite, apoi vă rugăm să ne contactați telefonic pentru a face plata de la distanță. Suma avansului va fi în valoare de 30% din totalul sejurului.
Pentru a solicita o factura fiscală te rugăm să completezi formularul de aici după finalizarea rezervării.
Din moment ce ați rezervat un apartament înseamnă că după procesarea plății acesta s-a rezervat instantaneu exclusiv pentru dvs. Dacă rezervați prin intermediul site-ului nostru cu un card Visa sau Mastercard, veți primi automat un e-mail de la [email protected] confirmând detaliile rezervării.
În general, nu vă puteți caza mai devreme de ora 14:00 -15:00 în ziua sosirii (puteți verifica ora exactă pe pagina noastră accesând camera rezervată). Cu toate acestea, dacă nu au fost cazaţi alţi oaspeţi înainte de sosirea dumneavoastră, vă putem permite să vă cazați mai devreme de ora 15:00. Vă rugăm să ne scrieți pe whatsapp pe nr de telefon +40724212625 sau pe adresa de mail yaiostudio.navodari@gmail.com pentru a vă putea confirma această posibilitate.
Fiecare studio este complet echipată cu toate ustensilele de bucătărie necesare, oale și tigăi, vase etc. frigider, plintă, cuptor cu microunde, fierbător de apă, astfel încât să vă puteți pregăti singuri mesele.
Asigurăm prosoape, săpun, hârtie igienică în băi și uscător de păr, fier de călcat. În toate dormitoarele veți găsi lenjerie de pat curată în funcție de numărul de oameni completați în rezervare.
De asemenea, vă oferim un „pachet de bun venit” care conține răcoritoare, apă minerală/plată, ceai și capsule Dolce Gusto compatibile cu expresorul de care dispune fiecare studio. Toate acestea vă invităm să le savurați fără niciun cost suplimentar.
În general, trebuie să eliberați locuinţa cel târziu la ora 10:00-11.00 (puteți verifica ora exactă pe pagina noastră accesând camera rezervată), în ziua în care plecați. Cu toate acestea, dacă nu urmează să se cazeze alţi oaspeţi în casă în ziua în care plecați, vă putem permite să eliberaţi casa mai târziu de ora 10:00. Vă rugăm să ne scrieți pe whatsapp pe nr de telefon 0724212625 sau pe adresa de mail yaiostudio.navodari@gmail.com pentru a vă putea confirma această posibilitate.
Puteți anula orice rezervare trimițându-ne un e-mail la [email protected], sau sunând/trimițând mesaj la +40 724 212 625 (Laura).
Pentru anulare cu până la 21 de zile înainte de șederea dvs., vă vom rambursa integral taxa de rezervare (minus o taxă de procesare de aproximativ 5 EUR percepută de Stripe).
Pentru anulări cu un preaviz mai mic de 21 de zile, avansul nu va fi rambursat.
Momentan nu avem această opțiune disponibilă, însă îți recomandăm servirea meselor la restaurantele din jur sau prin aplicații (Glovo, Food Panda etc.)
În general, nu schimbăm lenjeria de pat și nu asigurăm curăţenia în studiouri pe durata sejurului dumneavoastră. Cu toate acestea, dacă stați mai mult de câteva zile, echipa noastră de curățenie, poate să vă ofere lenjerie de pat și prosoape curate (fără cost suplimentar) și servicii de curăţenie, contra unui cost suplimentar de 50 RON (aproximativ 10 EUR) cu mențiunea de a anunța cu o zi în prealabil.
Da, la baza clădirii este o alimentară, dar noi îți recomandăm Lidl, la 500m distanță pentru prețuri accesibile.
Studuioul Zev dispune de loc de parcare în jurul clădirii pe baza ecusonului și a cheiței, ce poți prelua din studio în momentul cazării. Locurile de parcare sunt limitate, ele funcționează pe principul primul venit, primul servit.
Restul studiourilor momentan nu dispun de parcare privată, însă există locuri de parcare pe Promenada ce se află în fața clădirii sau o parcare privată la 200m distanță de clădire.
Fumatul și vapatul sunt permise pe balconul studiourilor, unde aveți la dispoziție și o scrumieră alături de o priveliște minunată.
Nu aţi găsit un răspuns la întrebarea dumneavoastră?
Ne puteți trimite întrebarea dumneavoastră prin e-mail la [email protected].